vrijdag 21 november 2014

Sportieve slofjes

Ik heb altijd een zwak gehad voor de sneakerslofjes van Inch Blue. Toen mijn drie kinderen klein waren en slofjes nodig hadden, ging ik eigenlijk altijd voor dit model met de strepen, ook voor mijn dochter. Mijn jongste zoon was echter helemaal gek van auto's, dus toen ontkwam ik er niet aan om jawel..autoslofjes te kopen. Ook leuk, hoor, maar mijn hart ligt nog steeds bij de Adidas-achtige modelletjes. Zodra er weer nieuwe kleuren in het assortiment komen, ben ik ook weer helemaal blij ;-) Een van de oudere modellen zijn de "Braziliaanse" groen/gele (of Haagse), helaas wordt deze niet meer gemaakt. We hebben hier nog wat maatjes S van, en ze zijn hierdoor ook afgeprijsd (van 25,95 naar 15,95 euro, leuk kraamkado!)

Voor de meiden zijn deze roze tijdelijk in de aanbieding in de maat 3-4 jaar!

Deze metallic grijze met oranje strepen is het meest recente model, erg mooi en geschikt voor zowel jongens als meisjes!

Naaste deze drie geselecteerde kleuren zijn er nog 5 andere combinaties: creme met donkerbruine strepen, wit met lichtblauwe strepen, navy met rode strepen, lichtblauw met bruine strepen en grijs met gele strepen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten